esmaspäev, 27. aprill 2009

Inimkonna naiivne arusaam, MIS ON KUNST

Enamus meist, kui mitte kõik on harjunud nägema kunsti üksnes kui midagi eksootilist ja mitte igapäevast, nagu näiteks, maalid, joonistused filmid ja muu selline. Aga see on vaid imepisike osa kogu kunstist, sest kunsti näeme me iga päev igal pool iga kell - mil me silmad lahti ning töökorras.

Kõik mis kunagi valmis meisterdatud on kunst, see sama tool kus istud, see sama laud, arvuti, monitor ning hiir on kõik üks ja see sama: KUNST. Miks on see nii, et seda ei peeta kunstiks, põhjuseks arvatavasti see, et rahvas on ignorentne ning naiivne, nähes asju vaid sellisena millena ta seda tahab, või on võimeline nägema... oma kitsa silmaringiga. JAH, TE OLETE KÕIK NAIIVSED IGNORENTSED NING KITSA SILMARINGIGA "RAHVAS".

See aga ei tähenda, et nüüd maailma lõpp, ei, pärast minu seletuse läbi lugemist olen kindel, et suudate maailma väheke teise nurga alt vaadata, ning avastate end avastamas, et olete avastanud asju mida ennem pole üldse märganudki, nagu näiteks, kui lahedasti see tool või laud on tehtud, ning siis mõtlete: "mina ei suudaks küll midagi sellist teha, ma olen ikka nii hale."

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar