neljapäev, 9. aprill 2009

DELFI kommentaarium on vajalik

Eile www.delfi.ee uudisteportaalis, oli teade "Naine jäi bussi ukse vahele, bussijuht sai rusikat tunda". Ning nagu alati rahvas lendas nagu tuvikari nokkima. Mõned nokkisid ühte ja teised teisi ning siis veel üksteist ka. Ma oletan, et rahvas on kursis selle uudisega ning teab millest räägin.

Igatahes mina kaine mõistusega kommenteerija, mõistsin loomulikult rusikamehe ning uste vahele jäänud naise (kes olevat olnud rase - kinnitamata) käitumise hukka. Ma ei julge öelda, et lugesin läbi kõik kommentaarid, kuid enamuse küll ning suur osa rahvast kiitsid veel seda rusikameest , ning tegid bussijuhti/e maha. Mõni üksik oli kel mõistus peas, ja nii mõnigi pani päris humoorika kommentaari maha ning mina sain sellest inspiratsiooni:

hommikul astusin kodust välja, koridoris tuli vastu naabritädi, ütles tere, sõitsin kohe molli.
läksin peatusesse et osta putkast piletit, hind oli tõusnud ühe krooni võrra, sõitsin paugupealt molli.
bussis ei olnud istekohta, kuid enne peatust tõusis mu ees püsti üks 13 aastane tüdruk, tahtis vist maha minna, sõitsin ikkagi molli.
lõpppeatuses enne uste avamist seisin ukse juurde, et saada esimesena välja, bussi kuradi üks sõitis molli.
läksin juhi juurde sõitsin kotiga molli, kas ta siis ei näinud peeglist et kui ma nii lähedal olen, siis uks sõidab molli.
igatahes lõpuks jõudsin kooli, all gardeks sain pundiga kokku, tervituseks sõitsime üksteisele molli.
loengus õps mega igav tekkis tahtmine sõita molli, selle asemel joonistasin hoopis kuidas sõidan õpsile molli.
kooli lõppedes lähen koju, astun uksest sisse ema sõidab panniga molli: poiss, kurat sa sõidad kõigile suvalt molli. tahad ma sõidan sulle molli.
ma mõttes: sa juba tegid seda, kuradi mutt üks päev sõidan sulle molli.


DELFI kommentaariumon vajalik!! Kast te pole minuga nõus, niimõnigi kunstnik saaks huvitavaid teemasid , nagu minagi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar