teisipäev, 12. mai 2009

Eurovisoon 2009 esimene eelvoor

Vaatasin siis täna selle eurovisiooni ära, olin seda juba pikka aega oodanud, muidugit ikka selleks, et Eestit seal näha... kui suur oli mu tüng kui avastasin, et Eesti on alles neljapäeval. Mõtlein: ah mis ikka, vaatan siis mis verk on.

18 esitajat oli ning ainus maa mis oli talutav oli Island. Kõik mu oli PASK, puhas PASK!!!!! Õige lugu peaks olema ikka muusika ja laulmise harmoonia mitte, et üks tirib vasakule ning teine tirib paremale.

Vähe sellest, et eurovisioon on erootika šõuks muutunud, on muusika peaaegu olematuks jäänud. Võib lausa väita, et muusika puudus täielikult. Ainus mida ma seal kuulsin oli trummide tagumine, ühe noodi kuma ning mingi/d kriiskav/ad /olend/id. PUHAS PASK. MA parema meelega kuulaks seda katjušat kui neid nõmedusi mis kokku õmmeldi see aasta.

Nüüd ma siis jään rõõmuga ootama neljapäeva mil on poolfinaali viimane osa, et Eesti ikka ära näha, muu on kindalsti pask.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar