laupäev, 16. mai 2009

Queen & Paul Rogers koosseisu lõpp

Queen'i ja Paul Rogers'i teed lähevad lahku ... yesssssssssssss!!!!

Oligi kuradi aeg mill see pseudo-Queen ära lõppeb. Pealegi mis kuradi Queen on, kus on vaid kaks originaal liiget.

Jaa, ma ikka proovisin ära, et mis verk selle Q&PA'ga siis on, kõik rääkisid, kui hea see on. Ostsin siis esimese CD kuulasin kuidas on. Kurat lausa nutma ajas: Freddie, miks sa küll ära surid. Lühidalt, Paul Rogers mulle ei meeldinud ning kohe kindlasti Queen'i koosseisu ta EI sobinud. Queen lõppes koos Freddie Mercury surmaga, ning kui Brian May ja Roger Taylor tahavad oma muusikat teha, siis arvan, et ei ole väga sobilik seda Queen'i nime all teha.

Tegu ei ole siiski enam ansambel Queen'iga!!

2 kommentaari:

  1. Olgu mis on, aga nende septembrikuu konsa Riias oli VÕIMAS! Laval olid kaks jumalat. Ja kui Rodgersi poole ei vaadanud ja natuke kujutlusvõimet pingutasid, siis võis PEAAEGU ette kujutada seda kõike aastal 1986... Rodgersi hääl oli ka laivis palju talutavam, kui plaadil.

    Aga õige see on, et maailma üks parimaid kitarriste ja üks ilmselt samal tasemel trummar võiksid ka uut muusikat teha, mitte ainult vana suppi mulisemas hoida.

    VastaKustuta
  2. Ega ma ei kuulanudki lihtsalt lugusid, ma vaatasin seda kontserdi mis nad tegid jaapanis, ma pole iial ennem tahtnud Queen'i kontserdi vaadatesas ja edasi kerida.

    VastaKustuta